در حال بارگذاری ...
در آخرین روز ثبت‌نام کارگاه‌های گروه تئاتر اودین ؛

برنامه کارگاه‌های «تئاتر اودین» به سرپرستی  یوجینو باربا اعلام شد

گروه تئاتر اودین که امروز فرصت ثبت‌نام در کارگاه‌هایش به پایان می‌رسد، برنامه‌های اجرایی خود را در قالب اجرای نمایش، کنسرت پرفورمنس و کارگاه‌های آموزشی اعلام کرد.

به گزارش ایران تئاتر ،یوجینو باربا از کارگردانان مطرح جهان ؛ همراه تعدادی از اعضای گروه «تئاتر اودین» به مدت یک هفته  در ایران حضور خواهند  داشت. اجرای نمایش درخت که آخرین اثر یوجینو باربا به همراه گروه تئاتر اودین است یکی از مهم‌ترین برنامه‌های این گروه است.

طبق اعلام تئاتر اودین برنامه‌های اجرایی گروه بدین شرح خواهد بود: نمایش «درخت» به کارگردانی «یوجینو باربا» از 15 بهمن‌ماه در تالار حافظ به مدت 5 شب ؛ کنسرت پرفرمنس «یاس» با حضور «ایبن نیگل راسموسن» و مجموعه کارگاه‌های تمرین با حضور تماشاگر از برنامه‌های دیگر این گروه است.

ظرفیت کارگاه‌های «مفهوم حرکت»، «دینامیک و هماهنگی» و «پیدا کردن معنای نهان» شامل 16 شرکت‌کننده و 4 مشاهده‌گر (منتقد، پژوهشگر، کارگردان و ...) است و تمرین‌های عملی در کارگاه انجام خواهد شد.

زمان برگزاری چهار کارگاه آموزشی این گروه به همراه هزینه‌هایش مشخص‌شده است که متقاضیان می‌توانند برای ثبت‌نام و دریافت فرم اقدام کنند . 

کارگاه پیشرفته (1) توسط یوجینو باربا و ژولیا وارلی در روز 17 بهمن از ساعت 9 تا 11 و با ظرفیت 400 نفر برگزار می‌شود. مبلغ شهریه 50 هزار تومان اعلام‌شده است.

کارگاه پیشرفته (2) توسط روبرتا کریری در روز 17 بهمن از ساعت 11.30 تا 13 با ظرفیت 16 نفر و 4 مشاهده‌گر برگزار می‌شود و شهریه آن 30 هزار تومان است.

کارگاه دینامیک و هماهنگی توسط کارولینا پیزارو و النا فلوریس از 18 تا 20 بهمن و در ساعت 9 تا 13 برگزار می‌شود. این کارگاه 3 جلسه‌ای 16 نفر را می‌پذیرد. 4 مشاهده‌گر نیز می‌توانند در آن شرکت کنند. مبلغ شهریه 200 هزار تومان اعلام‌شده است.

کارگاه پیدا کردن معنای نهان توسط دونالد کیت در روزهای 18 تا 20 بهمن و از ساعت 9 تا 13 برگزار می‌شود که این کارگاه نیز شامل 16 نفر و 4 نفر مشاهده‌گر خواهد بود. شهریه آن نیز 200 هزار تومان اعلام‌شده است.

باربا کار حرفه‌ی خود را با دستیاری گرتوفسکی شروع کرد و با برگزاری کارگاه‌های متعدد به ترویج سبک و سیاق خودپرداخت. یوجینیو باربا با انتخاب رویکرد ویژه خود که همان تئاتر بینا فرهنگی است به همکاری با هنرمندانی از ملیت‌ها و فرهنگ‌های گوناگون در گروه تئاتر اودین پرداخت.او برای تشکیل گروه «تئاتر اودین» در ابتدا، تعدادی از علاقه‌مندان مبتدی تئاتر را گردآورد و گروه خود را در سال ۱۹۷۶ در شهر بلگراد راه‌اندازی کرد و در ادامه فعالیت‌هایش شروع به برگزاری گردهمایی‌های مختلف و متعدد نمود. او حالا نزدیک به پنجاه سال است که مدیریت هنری این گروه را به عهده دارد.

متقاضیان لازم است پس از تکمیل فرم «درخواست شرکت در کارگاه‌های آموزشی گروه تئاتر اودین» آن را همراه با «یک عکس از متقاضی» و در موعد مقرر به ایمیل ساسان پیروز(sasan.pirouz@gmail.com مدیرکارگاه‌های آموزشی بفرستند.

 




نظرات کاربران